Retourneren en klachten

Niet tevreden met uw aankoop? Of het verkeerde formaat besteld?

Maak dan gebruik van onze gratis retourservice.

● Gratis retourneren

● 30 dagen bedenktermijn, na ontvangst van uw bestelling

● Binnen 3 werkdagen na ontvangst storten wij het bedrag terug 

 

Voorwaarden

● Indien u gebruik maakt van deze service, zal het product in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

● Kosten voor extra verzendopties zoals 'Extra vroeg afhalen op een PostNL punt' worden niet terugbetaald

● Bij particuliere klanten wordt het volledige aankoopbedrag, inclusief eventueel betaalde verzendkosten, teruggestort.

● Bij zakelijke klanten wordt het volledige aankoopbedrag, exclusief de eventueel betaalde verzendkosten, teruggestort.

 

Hoe werkt het?

1. Log in op uw account

2. Heeft u nog geen account? Maak dan een account aan met het e-mail adres waarmee u heeft besteld.

3. Ga naar Mijn bestellingen.

4. Klik op Bekijken achter de juiste order.

5. Klik op Artikelen retourneren

6. Vul het formulier in en druk op Verstuur

7. Wij houden u op de hoogte via e-mail en sturen u indien gewenst een retour label.

 

Heeft u gekozen voor Betalen op rekening (Zakelijk) en de factuur is nog niet voldaan dan is het niet mogelijk de retourmelding te maken via de website.

Wij verzoeken u in dat geval contact met ons op te nemen om de retourmelding door te geven.

 

Heeft u klachten over de producten, levering of onze service?

Neem dan contact op met onze klantenservice, wij gaan dit uiteraard voor u oplossen.

Leidt dit toch niet tot een oplossing dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.